Sunday, February 4, 2007

Drömelva


Jag kom under dagen på att man skulle göra en drömelva med United av dom spelare jag kommer ihåg, och eftersom jag är född på 80-talet så kommer inte spelare som George Best vara med... Skulle även vara roligt om ni la in en egen när ni kommenterar.

MV. P.Schmeichel

HB. G.Neville
VB. G.Heinze
CB. R.Ferdinand
CB. G.Pallister

HM. C.Ronaldo
VM. R.Giggs
CM. P.Scholes
CM. P.Ince

FW. E.Cantona
FW. R. Van Nistelrooy

Nära elvan:
MV. E.Van Der Sar
B. S.Bruce
MF. D.Beckham
FW. O.Solskjaer
FW. T.Sheringham

Jag saknar verkligen att ha två lika bra inhoppare som man hade under 90-talet med Solskjaer och Sheringham. De herrarna är väl inga världsstjärnor direkt men alla lag behöver inhoppare som kan avgöra en match och det kan verkligen Solskjaer och Sheringham. Solskjaer kanske den främsta av de två och jag är verkligen nöjd att han är kvar i United tröjan. Ser fram emot några år till med han som magisk inhoppare.

Pssst skulle även bli väldigt överraskad om han inte får ett jobb inom Manchesters träningstabb när han lagt skorna på hyllan.

No comments: